… det gør Tinne Bering.
Jeg startede eNavigate i 2015, efter i en årrække at have arbejdet for flere store internationale brands, som Bang & Olufsen, Kvik Køkkener og Bestseller.
Jeg har været en central spiller i udvikling af deres digitale marketingstrategi og platforme. Jeg har arbejdet med en bred vifte af digitale kanaler og discipliner, såsom brand websites, webshops, marketing automation, omni-channel, kunderejsen, kundeklubprogrammer, søgemaskineoptimering og sociale medier.
Jeg er således en erfaren digital marketing strateg og projektleder med styr på de nyeste online tendenser og med en solid baggrund indenfor den digitale markedsføringsdisciplin.
De sidste par år har jeg desuden beskæftiget mig med persondataforordningen set fra et digital markedsførings perspektiv. Gennem utallige siders læsning, mine mange blogindlæg med fokus på GDPR, samt gennem mit samarbejde med Leoni Advokater, har jeg opnået indgående viden om emnet. Jeg står derfor klar til at rådgive om stort og småt inden for persondataforordningen i forbindelse med digital markedsføring.
Læs mere om skræddersyede GDPR workshops og rådgivningsforløb her.
Jeg er Cand. mag. i Kultur, kommunikation og globalisering (KKG) fra Aalborg Universitet og skrev i sin tid speciale om Brandhjemmesiden som kommunikationsmedie i en international kontekst. Grundet nytænkning i tilgangen til international branding på hjemmesider og specialets høje kvalitet fik jeg udgivet specialet ved Institut for Sprog, kultur og æstetik på Aalborg universitet.
På min linkedin profil kan du læse mere om mine kompetencer og mit karriereforløb. Her finder du også flere anbefalinger fra kunder, samarbejdspartnere og tidligere kollegaer.
Min rådgivning
Ud over en velfunderet viden omkring digital marketing strategi og kommunikation, er min største styrke den praktiske erfaring med at arbejde med interne problematikker i en virksomhed. Det kan ofte være den største hindring for en effektiv digital marketingindsats og omstilling.
Min rådgivning tager altid afsæt i at forstå din virksomhed og at kortlægge de interne ressourcer, samt det digitale kompetenceniveau.
Jeg vejleder ud fra, hvad der er realistisk i din organisation.
Kontakt eNavigate for at høre, hvad jeg kan gøre for din virksomhed.
Rådgivning med tilskud fra SMV:Digital
Jeg er optaget på SMV:Digital rådgiverlisten. Det betyder, at virksomheder, der ansøger og får tildelt et tilskud til indkøb af privat rådgivning igennem SMV:Digital programmet, kan vælge mig som deres rådgiver.
SMV:Digital er et tilskudsprogram for små og mellemstore virksomheder. Programmet skal fremme digitaliseringen og e-handel i SMV’er i alle brancher.
Du kan læse mere om SMV: Digital puljerne her
Der vil i løbet af foråret 2021 blive åbnet op for nye puljer.
Midlerne kan bruges på projekter med fokus på digital omstilling eller ehandel.
Offentliggørelsen af datoer for ansøgning af midlerne annonceres også på SMV:Digitals website.
Hvad siger kunderne om min rådgivning?
Samarbejdet med Tinne har betydet, at vi nu har fået udarbejdet en konkret handlingsplan som vi forstår. Hun har givet os metoderne, teknikkerne, færdighederne samt den nødvendige viden for, at vi nu har et validt grundlag for at kunne få succes med at implementere og eksekvere vores digitale strategi.
Marianne Grubak, administrerende direktør i 2people
Tinnes strategiske fokus og hendes store viden omkring online markedsføring og digitale analyseværktøjer har bidraget væsentligt til at løfte hele projektet.
Carl Christian Clausen, IT & Business Consultant hos DK Company